Μενού

Επικαιρότητα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ-Με απόλυτη επιτυχία ο 10ος Επετειακός Αγώνας Δρόμου «Το Πέρασμα του Αποστόλου Παύλου»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με απόλυτη επιτυχία ο 10ος Επετειακός Αγώνας Δρόμου «Το Πέρασμα του Αποστόλου
Παύλου»
Με περισσότερους από 300 δρομείς στη γραμμή εκκίνησης και τη συγκινητική συμμετοχή άνω των
150 εθελοντών, ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία ο 10ος Επετειακός Αγώνας Δρόμου «Το
Πέρασμα του Αποστόλου Παύλου», που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20 Ιουνίου 2026 στη
Βόρεια Πιερία.
Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος,
τον Δήμο Πύδνας – Κολινδρού και τον Αθλητικό Πολιτιστικό Σύλλογο Δρομέων Ν. Πιερίας
«ΖΕΥΣ», υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Συλλόγων Λαϊκού Μαζικού Αθλητισμού και
Υπεραποστάσεων.
Η επετειακή διοργάνωση συγκέντρωσε αθλητές και αθλήτριες από κάθε γωνιά της Ελλάδας αλλά
και από το εξωτερικό, οι οποίοι διέσχισαν τη μοναδική διαδρομή από τη Μεθώνη έως την Αρχαία
Πύδνα, αναδεικνύοντας τη σύνδεση του αθλητισμού με την ιστορία, τον πολιτισμό και τη
θρησκευτική κληρονομιά του τόπου μας. Παράλληλα, δεκάδες παιδιά συμμετείχαν στον παιδικό
αγώνα, ενώ ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η παρουσία αθλητών με αναπηρία, στέλνοντας το μήνυμα
της ισότιμης συμμετοχής και της συμπερίληψης.
Ο Δήμαρχος Πύδνας – Κολινδρού Χρήστος Κομπατσιάρης δήλωσε:
«Η επιτυχία του 10ου Επετειακού Αγώνα Δρόμου “Το Πέρασμα του Αποστόλου Παύλου” αποτελεί
αποτέλεσμα της άριστης συνεργασίας όλων των συνδιοργανωτών και των εκατοντάδων
ανθρώπων που εργάστηκαν με αγάπη και αφοσίωση για την πραγματοποίησή του.
Θέλω να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κίτρους,
Κατερίνης και Πλαταμώνος κ.κ. Γεώργιο για την πολύτιμη προσφορά του και το όραμά του, χάρη
στο οποίο ο αγώνας αυτός εξελίχθηκε σε έναν από τους σημαντικότερους αθλητικούς και
πολιτιστικούς θεσμούς της περιοχής μας.
Ευχαριστώ από καρδιάς όλους τους αθλητές και τις αθλήτριες που μας τίμησαν με την παρουσία
τους από κάθε γωνιά της Ελλάδας και από το εξωτερικό, αναδεικνύοντας με τη συμμετοχή τους το
κύρος της διοργάνωσης. Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνω στους περισσότερους από 150
εθελοντές, στους συλλόγους, στους φορείς, στις υπηρεσίες ασφαλείας και υγείας, καθώς και στους
εργαζόμενους του Δήμου μας, που συνέβαλαν καθοριστικά στην άρτια διεξαγωγή του αγώνα.
Η Βόρεια Πιερία απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι μπορεί να φιλοξενεί μεγάλες διοργανώσεις με
εξωστρέφεια, ποιότητα και ανθρώπινο πρόσωπο. Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε δράσεις που
προβάλλουν τον τόπο μας, ενισχύουν τον αθλητισμό και αναδεικνύουν τα μοναδικά
πλεονεκτήματα του Δήμου Πύδνας – Κολινδρού».
Ο Δήμος Πύδνας – Κολινδρού συγχαίρει όλους τους συμμετέχοντες, τους διοργανωτές, τους
εθελοντές και τους χορηγούς για την εξαιρετική επιτυχία της φετινής διοργάνωσης και ανανεώνει
το ραντεβού για τον 11ο Αγώνα Δρόμου «Το Πέρασμα του Αποστόλου Παύλου».